woensdag 11 september 2013

Leren tas met rode draak.

Een nieuwe tas gemaakt voor bij mijn middeleeuwse outfit. Het is een tas die je draagt aan je riem. De draak is met acrylverf op het leer geschilderd, met de hand voor alle duidelijkheid, er werd al gedacht dat het ge-airbrushed was maar daar heb ik het materiaal niet voor. De techniek die ik onder andere heb toegepast heet drybrushen. Dit wordt ook toegepast bij keramieken beelden. Omdat ik acrylverf heb gebruikt heb ik de draak voorzien van een laklaagje. Bij de volgende drakentas (mijn moeder wil er ook een) zal ik textiel medium gebruiken, misschien dat dat ook helpt bij het schilderen op leer. De kleur moet ik nog bepalen voor de volgende draak maar ik denk toch heel vaag dat het groen gaat worden, een echte drakenkleur.

Geen opmerkingen: