vrijdag 16 augustus 2013

Nieuwe kapstok.

 De afgelopen weken ben ik bezig geweest om onze hal op te knappen. Nieuw kleurtje op de muren en dan past de kapstok niet meer zo mooi bij de donker bruine hal. De kapstok en grote spiegel zijn geloogd grenen, gewoon een likje verf en klaar maar....toen ik rond ging kijken op het web kwam erg leuke kapstokken tegen. Helaas paste deze niet in mijn budget en besloot ik om zelf maar aan de slag te gaan. Op marktplaats een oud boertje gevonden die zijn schuur vol had staan met nieuwe paneeldeuren voor een zacht prijsje en nog in de buurt ook dus dat was snel in huis. Hout en haken was ook geen probleem, alles schilderen en in elkaar zetten, plakletters besteld en geplakt en voila een nieuwe kapstok. 
Omdat onze hal niet zo breed is kon ik er geen schoenenbankje onder maken dus wilde ik een losse mand onder de kapstok zetten waar de dagelijkse schoenen in opgeruimd kunnen worden. Een leuke mand met de juiste afmeting voor een leuke prijs heb ik nog niet gevonden dus voorlopig doen we het met de ouderwetse reiskoffertjes die ik nog had staan. 

Geen opmerkingen: