woensdag 3 oktober 2012

Klaar voor de herfst.


Onze voortuin is klaar voor de herfst, compleet met heksen een een enge kat voor halloween. Het is jammer dat dit feest hier in nederland niet zo intensief gevierd wordt. Het had me zo leuk geleken om van die verkleede kinderen aan je deur te krijgen. Natuurlijk zie je steeds meer halloween spulletjes voorbij komen in de winkels en zijn er nu pretparken die speciaal uitpakken met halloween. Misschien moet ik daar een keer naartoe heerlijk verkleed als enge heks of zo.......lijkt me heerlijk, "kindjes" bang maken. Voor nu moet ik het doen met mijn kleine heksjes die bewegen en gemeen lachen als bijvoorbeeld de postbode langskomt dat is stiekem toch ook leuk.

1 opmerking:

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Ziet er heel gezellig en leuk uit, vind het ook zo jammer dat halloween hier niet zo geviert word..maar dit jaar ben ik in england dus daar word het geviert verheug me er al op. Hier in duitsland kommen af en toe wel een paar kinderen langs.