dinsdag 21 februari 2012

Tweede droomwereld.

Zo, ook weer af, mijn droomwereld voor onze vrienden, deze zijn zondag 12,5 jaar getrouwd. Altijd afwachten of andere mensen het dan ook wel leuk vinden om zoiets te krijgen maar als ik het zo in schat vinden ze het vast geweldig en anders kunnen ze natuurlijk een ander cadeau krijgen daar doen we dan ook niet moeilijk over.
Op de foto zie je de aanblik van vier kanten, voor de foto met verlichting moeten jullie heel even wachten die moet ik vanavond nog maken als het tenminste een beetje gaat lukken, het blijft lastig zulke foto's. Ik ben natuurlijk weer tevreden over het resultaat ondanks dat deze bol wat strakker overkomt dan mijn eerste droomwereld maar dat past wel goed bij degene waar hij voor gemaakt is.

1 opmerking:

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Ik vind hem heel mooi geworden Myriam. Ik zou zou het wel heel leuk vinden om zo een kado te krijgen.