donderdag 15 december 2011

Voor de kerst.

Op de afgelopen kreadoe kwam ik langs de stand van Dilian van Vlodorp en daar zag ik waanzinnig leuke winterlandschapjes. Ik was meteen verliefd en natuurlijk wilde ik die ook gaan maken. Samen met mijn moeder heb ik toen de nodige spulletjes meegenomen en gisteren zijn we dan eindelijk aan de slag gegaan. De poppetjes heb ik in Duitsland tijdens de kerstmarkt gekocht. Het ronde model heb ik zelf uit een tempexplaat gesneden die mijn moeder nog had liggen. Deze was alleen niet zo mooi meer en zat vol met deuken en vieze vegen dus zat er niets anders op dan ook deze helemaal met klei te bekleden maar ik moet zeggen dat ik hem zo eigelijk nog mooier vind. Ik ben natuurlijk zowiezo al blij met dit winterwonderlandje want het is een echte eyecatcher in mijn woonkamer waar dit jaar geen kerstboom staat.

Geen opmerkingen: