zaterdag 10 december 2011

De kerstmarkt is weer voorbij.

De spulletjes zijn weer opgeruimd en de rust is wedergekeerd. Het is een gezellige kerstmarkt geweest en er was vooral veel bewondering voor mijn droomwereld. Natuurlijk was ik weer zo dom om mijn fototoestel te vergeten dus dit jaar geen foto's. Dit jaar stonden we in de schaapskooi dus lekker warm en omdat er een pizzabakker zijn demontraties gaf rook het heerlijk naar pizza. Nu ga ik genieten van de decembermaand en dan na alle oliebollen ga ik me eens bezighouden met de cursussen en workshops. Ik moet eens goed na gaan denken hoe ik dat aan ga pakken. Gelukkig is er op internet genoeg informatie te vinden dus het komt vast goed maar dat is voor het nieuwe jaar ik ga me nu even voorbereiden op de komende feestdagen.

Geen opmerkingen: