woensdag 16 november 2011

Droomwereld.

Hij is klaar, mijn droomwereld, hij is gemaakt om als voorbeeld te dienen voor een cursus/workshop. Ja ja, ik ben eindelijk zover dat ik besloten heb om workshops/cursussen te gaan geven. Het heeft ook erg lang geduurd om deze stap te zetten maar nu gaat het er toch van komen. Ik moet het nog wel helemaal uitwerken maar dat kan ik op mijn gemak doen omdat ik er pas volgend jaar mee begin.

Dit is in ieder geval het eerste voorbeeld, nu nog zonder verlichting, voor een foto met verlichting moet het toch een beetje donkerder zijn dus wachten tot vanavond. (die foto volgt nog)
Het maken van zo'n droomwereld is natuurlijk ook heel leuk om te doen en het boetseren is ook vrij makkelijk als je het vergelijkt met het maken van een hoofdje of een draakje. Hier mag iets best een beetje scheef staan. Ik neem hem natuurlijk mee naar de kerstmarkt zodat mensen kunnen zien wat het kan worden tijdens zo'n workshop en natuurlijk ben ik nieuwschierig naar de reacties op mijn eerste droomwereld.

2 opmerkingen:

Luna zei

Die Lampe ist echt genial, ich wünsche dir viel Erfolg für deinen Modellier Kurs.
Liebe Grüße Luna

tinypearl5758 zei

Wow, This Fairy Castle IS MAGIC. Thank you so much for sharing it with us. I Love your work.