vrijdag 7 oktober 2011

Voor de kerstmarkt.



Ik ben weer gevraagd of ik op de kerstmarkt wil staan op 8 december en omdat ik wat nieuwe spulletjes mee wil nemen ben ik afgelopen week druk aan de slag gegaan. Hier alvast de oogst van afgelopen week. Ondertussen ben ik ook aan het boetseren maar voordat dat in de oven gaat moet ik er toch nog een beetje bij kleien.

Dit zal echter tot na het weekend moeten wachten want mijn rug is niet zo blij met al het zitten en geeft aan dat hij toe is aan rust dus vanavond maar even lekker lang uit op de bank en proberen om helemaal niets te doen. Zal een hele opgave zijn want als je een doel hebt om dingen voor te maken kan ik moeilijk stil zitten maar als ik mijn rust niet neem zal ik volgende week misschien helemaal niets kunnen dus vanavond verplicht rust en dan maandag weer aan de slag.

1 opmerking:

Esther zei

Alle drie prachtig gemaakt. Groetjes Esther.