maandag 22 augustus 2011

Dragon blood.



Na een korte vakantie in het mooie Brabant ben ik verder gegaan met dit draakje, het lijf was al klaar en na een weekje rust heb ik de vleugels aan de draak gemaakt. Dit draakje is de bewaker van het zeldzame "drakenbloed" wat in het flesje zit.



Het draakje hangt in principe los om de fles heen maar omdat ik toch bang ben dat hij eraf valt heb ik een beetje poster-stick aan de poot gedaan zodat hij iets blijft plakken. Ook met de label "Dragon blood" heb ik hetzelfde gedaan zodat je het makkelijk eraf kunt halen om het flesje schoon te maken.



Ik weet dat ik eerst andere plannen had namelijk een klein draakje voor in het lantarentje maar deze fles kwam ik tegen in een winkeltje in Duitsland en dan schieten de goede ideeen weer door je hoofd. Dat draakje voor het lantarentje komt heus wel maar eerst ga ik het draakje voor mijn moeder afmaken, een paarse op verzoek. Als die klaar is zien we wel weer verder het drakenvirus raast gewoon door in mijn bloed.

Geen opmerkingen: