zondag 24 juli 2011

....nu met babydraakje.

Hij is nu helemaal klaar, de draak met jong in een glazen ei.

Ik ben nog niet helemaal tevreden over het nest materiaal, daar moet ik nog maar heel goed over nadenken wat ik dan wel ga gebruiken. Voorlopig moet de kleine het er mee doen.
De draak op het ei heb ik vast geplakt met postersticker van pritt, dit is kneedbaar en dus in kleine stukjes te gebruiken. De draak blijft goed zitten en ik kan hem er weer makkelijk afhalen om het glazen ei schoon te maken. En daarna plak je de draak er zo weer op.
De volgende draak zit al weer in mijn hoofd, hij moet in een lantaarn komen dus het kriebelt al weer....kan bijna niet wachten om te beginnen. Ik ben behoorlijk besmet met het drakenvirus, gelukkig is het een prettig virus en word je er niet echt ziek van.

Geen opmerkingen: