dinsdag 19 april 2011

Geboorte spiegel Myrthe

Even tussendoor voor een kennisje die is bevallen van een dochter heb ik deze geboortespiegel gemaakt, dit keer niet van het geboortekaartje maar in het thema van de babykamer. Op het geboortekaartje stond een foto van de kleine wurm maar ja, daar kan ik dan eigelijk niets mee want mijn schilderkunsten zijn niet van die kwaliteit dat ik zo'n foto kan namaken. Gelukkig dus een Nijntje uit de zilvercollectie die een stuk eenvoudiger is.
Nu weer verder met mijn "mega" Tilda's engel die ligt al enige tijd te wachten om gevuld te worden daarna verder met Chainmail (middeleeuwse techniek) armbandjes maken en dan staat het volgende project, een mozaiektafeltje weer te wachten en tussendoor moet er ook nog aan de pop gewerkt worden samen met de buurvrouw. Gelukkig kunnen sommige dingen lekker in de tuin gedaan worden want het is te mooi buiten om nu binnen op zolder te moeten zitten.

Geen opmerkingen: