donderdag 28 april 2011

Buurvrouw project.



Eindelijk, woensdagavond was het dan zover, onze poppen zijn klaar. Oke, even een kleine uitleg, Een van mijn buurvrouwen wilde een pop maken en dus hebben we er beide een gemaakt en afgelopen woensdag was het zover gekomen dat we ze konden afmaken. Helaas staat haar pop nog niet op de foto dus hier mijn resultaat van uurtjes knutselen. Het enige wat nog ontbreekt is een boek die hij dan in zijn hand vast houd. Die moet nog even in elkaar gekunsteld worden maar daar moeten mijn hersenen nog even over breken omdat ik nog niet precies weet hoe dat er uit moet gaan zien. Iets met een leren omslag maar niet te zwaar anders valt hij misschien om naar voren. Ik zal uiteindelijk wel een paar boekjes uitproberen, komt goed!


Even terug naar de pop van mijn buurvrouw, het is een echte viezerd geworden en dat bedoel ik goed hoor! Het was ook de bedoeling dat het een smerige zwerverachtige viespeuk zou worden want zijn nieuwe woonplek is het toilet, compleet met een vel toiletpapier in zijn hand en een wasknijper op zijn neus zal hij daar de boel onveilig maken. Ik zei al dat ze haar gasten maar moest waarschuwen met een tekst op de deur zoals, betreden op eigen risico hier woont vieze Freek of de bewoners stellen zich niet verantwoordelijk voor vieze Freek zijn streken.

Nu is iedereen natuurlijk nieuwschierig naar Freek dus ik zal zo snel als het kan een foto van hem plaatsen.

Geen opmerkingen: