dinsdag 15 maart 2011

Tilda's engel.

Het heeft even geduurd maar ik heb eindelijk weer een Tilda's figuur gemaakt. Het is een engel geworden in Marlene's stijl. http://marlenesanglar.blogspot.com/ Zij heeft een leuke eigen kijk op de Tilda's collectie die mij erg aanspreekt. Het is net ietsje meer maar niet te veel, zeg maar.
Intussen ben ik ook druk bezig met het maken van vilten vogeltjes zoals die op de speldenkussen, in verschillende kleurtjes om straks boven de eettafel te hangen. Ik heb al een mooie tak geregeld en daar kan ik ze dan inhangen met een kleurig lintje. Lekker vrolijk voor de lentemaanden. Ook ligt er een Tilda's country girl klaar om gevuld en in elkaar gezet te worden. Deze hang ik dan in mijn krans aan de voordeur, denk ik, want een Tilda's kip of konijn is voor de pasen ook wel erg leuk. Nou, eerst maar eens afmaken wat klaar ligt en dan kijken we wel weer verder. Soms zou je willen dat je heel veel tegelijk zou kunnen.

1 opmerking:

Marpet zei

Wat een eluke Tilda.....net zo verslaafd als ik? Leuk hoor,ziet er mooi uit!
marjolein