woensdag 16 maart 2011

Tilda's country girl.

En nummer twee er maar direct achteraan. Geen engel maar de country girl van Tilda's om voorlopig aan de voordeur te hangen. Ik had haar eerst in een bruine krans hangen maar was hier toch niet tevreden over tot ik bedacht dat ik nog een wit gevlochten hart van de Action had liggen, wel met een krijtbordje in een hartvorm middenin maar die was er zo uit. En ja, ik weet dat een hart aan of bij de voordeur tegenwoordig geen nieuwigheidje meer is (onze wijk heeft aandelen in gevlochten harten, denk ik) maar ik weet zeker dat met deze country girl eraan ik het meest orginele hart heb. Nu weer verder met het maken van mijn vilten vogeltjes. Ik wil er ongeveer twaalf in de tak hangen en heb nog ongeveer drie weken de tijd maar voor je het weet zijn de weken voorbij en omdat de schilder over twee weken de kamer komt schilderen.....drie vogeltjes af......nog negen te gaan, gelukkig kan ik ze s'avonds tijdens het tv kijken in elkaar zetten.

3 opmerkingen:

Trolineke zei

Mooi gemaakt.
En een leuke blog met mooie muziek.

Groetjes Ineke.

Esther zei

Hoi Millie Fleur, wat leuk dat je mij volgt, wat een leuke dingen maak jij, ik ga je volgen, Groetjes Esther.

Corina zei

Echt enig is je tilda!
Groetjes Corina