dinsdag 8 maart 2011

Speldenkussen van vilt.

Via een omweg ben ik aan het patroon gekomen van deze speldenkussen. Het is een ontwerp van Bunny Hills design en het orgineel is hier te zien http://www.bunnyhilldesigns.com/store/products/details/?product=lp1014
Natuurlijk heb ik hem een beetje aangepast naar mijn eigen smaak maar dat maakt het nu juist zo leuk. Ik ben van mening dat je soms een eigen draai ergens aan moet geven en niet altijd in het hokje moet blijven staan. Hij is helemaal gemaakt van wolvilt omdat ik deze kwaliteit van vilt toch wel erg mooi vind. Eigenlijk toch zonde om hem vol te prikken met spelden maar ja, officieel is het een speldenkussen.
Door het vogeltje ben ik wel weer geinspireerd om voorjaarscreaties te maken. Leuke kleurige vogeltje voor in de krans aan de voordeur maar ook leuk om aan een lintje te hangen tussen de paastakken of gewoon tussen de plantjes steken of....
ideeen genoeg en tijd voldoende, nu nog maar hopen dat de lente snel komt.

2 opmerkingen:

nolly zei

Oh, die is leuk en schattig!!!

Flora zei

What a lovely piece!!!! Just gorgeous!!!
Blessings,Flora