dinsdag 1 maart 2011

Pink!

Soms kom je dingen tegen en je hebt al meteen een idee wat je er mee kunt doen behalve waar het voor bedoeld is, zo ook dit schattige fotolijstje. Ik had al meteen het idee om er een hoofdje uit te laten steken en dan twee kleine handjes die het lijstje vasthouden. Begonnen met een hoofdje was deze veel te groot voor het lijstje en heb ik maar weer een nieuwe gemaakt. Deze was meer geschikt omdat deze een stuk kleiner is. Maar dan moeten er handjes geboetseerd worden en dat is dus niet mijn sterkste punt. Uiteindelijk zijn ze gisteren in een poging toch aardig gelukt en dat terwijl mijn ogen op het moment moeilijkheden hebben met scherpstellen omdat mijn bloedsuiker ontregelt is, alles van heel dichtbij zie ik nu wazig maar ook dat gaat goed komen.
Vanochtend heb ik alles dan toch maar in elkaar geplakt want ik kan toch niet wachten als het bijna af is en wil graag het eindresultaat zien. Het is precies geworden zoals ik bedacht had en ben weer helemaal in mijn nopjes met deze aanwinst. Nu zit ik weer met het "probleem" waar ik het ga laten, ach ik vind wel weer een plaatsje.

1 opmerking:

Anoniem zei

ik vind haar zoooooooooooooo lief....groetjes Fanny