woensdag 12 januari 2011

Werkkamer opgeleukt.

Zo, eindelijk ben ik klaar met het organiseren, opleuken, gezelliger maken van mijn werkkamer. Ik was niet helemaal tevreden met de oude situatie dus heb me nu een beetje uitgeleefd met gordijn stof en plakplastic. Omdat er op de vloer een donkergrijze tegel ligt ben ik wel een beetje gebonden met de kleuren en omdat ik er geen allergaatje van kleuren van wil maken heb ik het toch bij grijs, zwart en wit gelaten. Het oogt nu in ieder geval een stuk ruimer omdat er meer eenheid is en tja, het is nu natuurlijk allemaal netjes opgeruimd.

De tafel met naaimachines.



De deuren en de tijdschriftdozen op de kast beplakt met folie (lang leve de plakplastic)


Ook de kussentjes van de stoelen zijn voorzien van dezelfde stof als de gordijnen.



De kast tegen de wand is een apart verhaal, daar pasten eigenlijk geen deuren in (alleen aan de zijkanten) maar met een stuk gordijnstof ertussen is hij nu ook helemaal dicht.

Ik wilde geen hoge grote computerkast meer maar kon geen geen goede plaatsvervangend meubel vinden dus nu heb ik gewoon een tafeltje gemaakt van dezelfde diepte als de bestaande tafel en daar de computer onder gezet.

Mijn werkbank is hetzelfde gebleven misschien dat hij in de toekomst nog wel een ander kleurtje krijgt.


Ook mijn kleine bureaustoel moest eraan geloven en is bekleed met de gordijstof zodat hij er weer helemaal bijpast.
Vanaf nu kan ik me weer gaan richten op de creatieve bezigheden en dat moet toch wel gaan lukken in mijn "opgepimpte" werkkamer.

1 opmerking:

Rianne-Laurina Bartmann-Lucius zei

Wat heb jij een leuke en gezellige werkkamer, en zo veel plaats heerlijk.