woensdag 12 januari 2011

Verjaardagscadeau.


Donderdag 30 december was eindelijk de dag dat Sacha (rechts op de foto) haar verjaardagscadeau kon verzilveren.
Het zit namelijk zo, Eric (dus links op de foto) had een verjaaardagscadeau bedacht voor zijn vriendin, namelijk een ochtend creatief bezig zijn bij mij en Sacha mocht dan zelf uitkiezen wat ze wilde maken. Na uitgebreid mijn blog te hebben bekeken is het de Brrr...sneeuwpop geworden. Zo komt het dat ik met twee bijna pubers in de weer ben geweest. Ze moesten voor het eerst achter de naaimachine wat in het begin toch erg spannend is maar na een beetje wennen ging het erg goed. Uiteindelijk zijn de sneeuwpoppen na hard werken klaar en showen ze het resultaat, natuurlijk met veel trots. Ik heb begrepen dat er bij Sacha thuis erg verbaasd gekeken werd toen ze vertelde dat ze alles zelf gedaan heeft maar zo zie je maar weer dat kinderen (en mensen in het algemeen) meer kunnen dan dat ze zelf en anderen denken. Eric en Sacha het was een gezellige ochtend en ik hoop dat jullie nog heel veel plezier hebben van jullie Brrr....sneeuwpop. Oh ja, Sylvia bedankt voor je hulp.

Geen opmerkingen: