maandag 31 januari 2011

Plasic zakken tas.

Dit is mijn zakkentas..............
Tijdens het opdoen van creatieve ideeen kwam ik deze foto (uit brazilie) tegen op picasa, de buitenste twee zijn zakkentassen om je plastic tassen en zakjes in te bewaren.
Dit is nou eens een leuke manier om al dat plastic op te bergen. Hier had ik natuurlijk geen patroon van dus ben ik zelf aan de slag gegaan en heb een eigen patroon gemaakt. Het was een beetje puzzelen maar ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Aan de onderkant zit een tunneltje met elastiek zodat je heel makkelijk een zakje eruit kunt trekken.

Het gezichtjes is van vilt met hierop de ogen, neus, wenkbrauwen en mond geschilderd met textielverf. Het haar (wat een lieveheersbeestje natuurlijk niet heeft in het echt) is gemaakt van zwarte raffia. Met andere kleuren en een kleine aanpassing aan de vleugels kan er ook gemakkelijk een vlinder of een bijtje van gemaakt worden. Deze krijgt een plaatsje in mijn keuken want het is niet alleen handig voor de plastic zakken maar het staat natuurlijk ook nog eens leuk.

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Deze vind ik leuk.Origineel.