zaterdag 15 januari 2011

Gevangen.


Mijn eerste creatie van 2011. Het "kooitje" is eigelijk een waxinelichthouder maar ja, creatieve mensen zien daar weer heel andere dingen in dus toen ik deze in een opruiming tegen kwam (een paar jaar geleden) had ik er al bepaalde ideeen over. Uiteindelijk zit deze zielige bosbewoner er in gevangen. Het lijkt net of hij smeekt voor iets te eten met zijn uitgestrekte arm door de tralies. Of probeert hij om toch bij de sleutel te komen. Helaas zal hij de rest van zijn leven in deze kooi doorbrengen en ergens een mooi plaatsje krijgen zodat hij door iedereen bewonderd kan worden. (Deze creaturen schijnen zeldzaam te wezen) Ik ben er nog niet over uit of ik de kooi ga ophangen of ik hem toch ergens neerzet.


Deze bosbewoner is gemaakt van sculpey living doll klei, zijn kleding bestaat uit vilt, (nep) bont, stukjes leer en echt bont voor de muts en de laarzen (dit bont komt van een hele oude jas van mijn oma uit de tijd dat bont nog mocht)

Ik maak niet vaak van dit soort poppen maar als ik er weer een af heb denk ik tevreden, ja ik vind hem leuk geworden. Op naar de volgende creatie.

Geen opmerkingen: