zondag 24 oktober 2010

Ook deze zijn voor de kerstmarkt.



Het is nu definitief, ik ga deelnemen aan de kerstmarkt bij kinderboerderij de Oude Hofstede in Ede. Er wordt dus flink gewerkt aan de spulletjes die ik er wil "verkopen". Het is tenslotte de eerste keer dat ik op deze manier naar buiten treed met mijn creaties en dat wil ik natuurlijk wel goed aanpakken.

Voor de kerstmarkt heb ik deze geurzakjes gemaakt in een romantische stijl, ze zijn gevuld met een lekker geurend stuk zeep. Natuurlijk kun je ze vullen met iets anders wat lekker ruikt zoals bijvoorbeeld Lavendel. Ze zijn straks in ieder geval te koop op mijn kraampje.

Vandaag ben ik al druk bezig geweest met mijn paddestoelenvolk (manlief zat toch voor de buis formule 1 te kijken) en heb nu al 5 schalen klaar, morgen moet ik nog even nieuwe onderschalen halen en dan kunnen de laatste 6 stronkje afgemaakt worden. Daarna wil ik nog wat zeepkettingen erbij maken en moeten er nog muisjes afgemaakt worden en ook wil ik nog afwaskwasten.........Oh, wat wil ik nog veel, nou ja ik heb nog een paar weken de tijd.

Geen opmerkingen: