donderdag 15 april 2010

Feestjurk voor Amber.



Het is weer een Feliz geworden want ja, dit is toch de ultieme feestjurk. Deze is voor Amber die maandag 3 jaar wordt. Ik heb er een shirt en legging in het wit bij gekocht dus ziet ze er zondag piekfijn uit als ze haar verjaardag viert. Zeker weten dat het een superfeest wordt aan de jurk zal het niet liggen want deze donkerpaarse creatie zal geweldig staan bij het ontdeugende koppie met rood haar die ze heeft. (Oh ja, Amber is de dochter van mijn vriendin)

4 opmerkingen:

Fris zei

Ooooh wat mooooi.
Geweldig in het paars (hellemaal mijn kleur).

Groetjes Francis

Fienke zei

Heel erg mooi geworden. Echt feestelijk.
Groeten Renate

Luna zei

So süß.
Liebe Grüße Luna

Mama en zo zei

Wauw, zo vind ik 'm erg mooi!
Wie weet wordt 't nog wat om 'm dan ook voor mijn dochter te gaan maken ;-)