maandag 15 februari 2010

Eindelijk weer eens kinderkleding genaaid.














Het bruine rokje(ik denk Mim Pi) ben ik ooit tegengekomen op internet en vondt het gelijk al een leuk model. Dus zoeken tussen de patronen naar een ontwerp die er op lijkt en jawel, in een Bizzkids (model 3335)kwam ik iets tegen. Met een paar aanpassingen heb ik geprobeerd hem er op te laten lijken. Mijn eigen rokje staat echter iets wijder omdat het heuppasje langer is maar nu ik hem zo zie vind ik het niet zo storend. Hij is voor de dochter van mijn vriendin en ben benieuwd hoe hij zal staan.


Ook heb ik voor het weekend nog deze kabouterslak gemaakt, een keer een ander stofje dan normaal.

2 opmerkingen:

loesje zei

leuk rokje, heb hem zelf in het blauw gemaakt en vindt het een mooi model.
Wit met rood is ook prachtig.
groetjes Gerlinde

applicatie enzo zei

Dat rokje is echt helemaal super !!

Vriendelijke groetjes,

Sandra