zondag 31 januari 2010

Hexjes.




Buiten ligt weer een laag sneeuw en toch krijg ik een lente gevoel en dat komt hierdoor....Dit zijn mijn eerste heksjes. Het is zo leuk om te doen dat ik nu al in mijn hoofd bezig ben met de volgende, welke stofjes ga ik gebruiken. Het wordt er wel een in dezelfde kleurstelling als deze twee want ik wil er nog een bij, drie is een mooi getal. Nu alleen nog een mooi plekje vinden waar ze kunnen hangen maar dat gaat wel lukken. Wel heerlijk om besmet te zijn met een virus waar je je niet ziek van voelt en waar je lekker blij van wordt. Ondanks dat de winter nog even duurt heb ik al zin in het voorjaar of komt dat door die vrolijke stofjes?

3 opmerkingen:

Jessica zei

Wat een schitterende hexjes en wat heb je ze mooi gemaakt. De kleuren ogen inderdaad al lekker lente.

Groetjes, Jessica

applicatie enzo zei

Helemaal gaaf zeg !! Ze zijn super :)

Groetjes Sandra

Jos zei

wat maak jij een prachtige dingen zeg, fantastisch!