donderdag 20 augustus 2009

Stoeltje op bestelling.

















Helaas zijn de stoeltjes die ik voorheen gebruikte uit de collectie genomen en is dit de opvolger. Jammer genoeg met een hondje en een poesje in de rugleuning. Nu gaat het net bij dit kaartje omdat er een hondje ophet kaartje staat maar ik denk dat ik toch op zoek moet naar een ander wat neutraler stoeltje. Deze stoel is gemaakt naar voorbeeld van dit geboortjekaartje. (http://www.jouwbabykaartje.nl/kaartje.php?id=89)

Best een lastig kaartje vooral omdat ik niet zo heel vaak schilder en niet zo ervaren ben maar het zat me deze week "in de vingers" zoals wij hier zeggen en ben dus tevreden met het resultaat.

Nu even lekker luieren met deze warme temperaturen en dan weer door met het volgende project maar wat..............daar moet ik nog even over nadenken.

1 opmerking:

Marijke van Ooijen zei

Hay Myriam,

Wat een te gek geboortestoeltje..en wat een mooie kleuren..
Je hebt een geweldige Blog...

Ik hoop snel van je te mogen horen..

Alle liefs en goeds,

Marijke van Ooijen