zaterdag 8 augustus 2009

Eerste klok geborduurd.

















Voor een achternicht van mijn man nog wat verlate cadeutjes. Het (speen)doekje en het blingbling shirt had ik al een keer voor anderen gemaakt. De klok daarintegen dat is een ander verhaal. Het is de eerste, nou ja, eigelijk de tweede want de eerste is totaal mislukt omdat de patronen toch niet tegen elkaar aansloten. Een keer verpruts is toch niet zo erg. Ik kan natuurlijk niet anders zeggen dan dat ik hem nu goed gelukt vind. Hij zal vast en zeker vaker als kraamcadeau gemaakt worden. Ik denk namelijk dat de ouders er ook blij mee zullen zijn met zo'n persoonlijke klok speciaal gemaakt voor hun baby.

1 opmerking:

Marijke van Ooijen zei

Hay Myriam,

Meis wat een geweldig idee..een geborduurde klok..
Heel apart...

Liefs,
Marijke