dinsdag 21 april 2009

Tutjes.






Veel kleine kinderen hebben een tutje, deze wordt dan overal mee naar toe gesleept. Na enige tijd is het tutje dan ook versleten. Ook het tutje van het dochtertje van mijn vriendin vertoont al de nodige slijtplekken dus werd er gezocht naar een plaatsvervanger. Volgens mijn vriendin een hele opgave want hij moest wel aan de eisen van de kleine meid voldoen. Nu was dan ook haar vraag aan mij of ik een tutje kon maken die leek op de oude. Het zijn er uiteindelijk vijf geworden en jawel, ze heeft een favoriet gevonden. Het is de grijze met de houten kralen aan het mutsje geworden.









Dat betekend dat ik mijn goede daad van deze week weer heb verricht en die is beloond met een grote glimlach op het gezicht van een klein tweejarig meisje.

Geen opmerkingen: