zaterdag 20 september 2008

Tas voor Yrsa.


Een paar weekjes geleden kreeg ik een verzoek van een vriendin om een gymtas te maken voor haar dochter. Ik had in het verleden al een tas gemaakt voor haar zoontje. Dit was zo'n eenvoudig linnen tasje waar ik de naam en een afbeelding op had gemaakt met textielverf. Nu zijn we een paar jaar verder(en een mooie borduurmachine rijker) en dacht, dat moet toch beter kunnen. Van wat restjes en een patroon van de Ottobre site heb ik nu deze tas gemaakt. Het patroon was eigelijk voor een klein tasje waar de gymspullen niet in passen dus die heb ik wat groter gemaakt. Nu maar hopen dat Yrsa hem ook leuk vindt. Ik moet eerlijk zeggen dat hij te mooi is geworden om op school te hangen met haar gymspullen erin. Het patroon is fantastisch dus ik denk dat ik ook een tas voor mijzelf ga maken met toeters en bellen, zo lekker over the top. In van die foute kleuren voor volwassenen.

Geen opmerkingen: