dinsdag 23 september 2008

Slabbers voor een grote baby.






Mijn oma is in augustus 85 jaar geworden. Natuurlijk wordt dit gevierd en wel met een etentje. Zaterdag met z'n allen naar een barbecuerestaurant. Nou heb ik een passend cadeau gemaakt. Ze "klaagt" altijd zo dat ze een knoeiert is met eten dus heb ik slabbers gemaakt met haar eigen uitspraken. En nu niet denken dat ik geen respect voor haar heb want ik weet zeker dat mijn oma hier heel hard om moet lachen. Als er iemand in de familie humor heeft dan is het mijn oma wel. Thuis zit ze met een theedoek om maar dat is niet meer nodig nu heeft ze haar op maat gemaakte slabbers en ik weet zeker dat ze ze geweldig vind.

1 opmerking:

Nienke zei

Wat is dit een mega leuk idee... Nou is mijn oma geen knoeiert maar mijn moeder.

Ik zal ook eens aan de slag gaan, met een mega slab, ook mijn ma gebruikt een theedoek als slab.. Ze heeft er zelfs een koord aangemaakt.