dinsdag 16 september 2008

Jurkje eigen ontwerp.



Vandaag ben ik heel voorzichtig achter de naaimachine gekropen. Aangezien ik nog iets last van de rug heb moest ik toch rustig aan doen en ik hoef niemand te vertellen dat achter de naaimachine niet de beste houding is voor de rug maar goed...toch heb ik vandaag deze jurk gemaakt. Het is een eigen ontwerp met ballon stroken zodat het wat wijder staat. De onderste strook is van bewerkt tule maar helemaal tevreden ben ik niet hierover. Ik vind hem iets te ieltjes dus misschien zet ik er nog wel een extra strook tegenaan zodat het wat voller lijkt. Ook moet ik nog een lintje kopen voor de rijgsluiting achterin de jurk (foto volgt nog) De jurk is oud roze maar op deze foto's lijkt hij zachtroze. Hij is een maatje 86 maar ik heb het gevoel dat hij ruimer valt. Ik denk er over om er een donkerbruin overslagvestje bij te maken. Donderdagochtend maar even een voorraadje winterstoffen aanschaffen dan kan ik tenminste aan de winterkleding beginnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Vind het jurkje erg mooi en ik denk ook zeker dat hij leuk is met een mooie kanten legging er onder. Kan niet goed zien welke kleur hij nu is, maar denk dat het met een donkerbruin vestje mijn dochter erg goed zou staan.